پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

عجیب ترین عکس های عروسی +عکس

روز عروسی علاوه بر عروسی و داماد برای خانواده ها روز مهمی به شمار می آید و دو طرف تلاش می کنند تا خاطره و عکس های جالبی از آن به یادگار بماند.


به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، سایت ام اس ام در خبری تلاش کرده است برخی از عجیب ترین عکس های عروسی را منتشر کند.



در این عکس کودکی در کنار عروسی و داماد و در مقابل دوربین عکاسی به خواب رفته است.


در این عکس نیز برای متفاوت بودن عکس عروسی کودکی در مقابل همه و روی پله ها به خواب رفته است و همه به او نگاه می کنند.



در این عکس رنگ افرادی که در عکس حضور دارند شبیه رنگ ومدل پرده پشت سر آنها است که این منظره ای خنده دار را در عکس ایجاد کرده است.

 

کاسبی خواهرعروس با فیلم غیراخلاقی + عکس


فیلیپا میدلتون که همه او را پیپه صدا می زنند خواهر کیت میدلتون عروس جدید خانواده سلطنتی انگلیس می باشد که بعد از عروسی خواهرش به او یک پیشنهاد پنج میلیون دلاری از جانب شرکت فیلمسازی آمریکایی "دیوید انتر تورنمنت" در قبال بازی کردن در یک فیلم غیر اخلاقی داده شد.
 

سایت "تی ام زی" آمریکا گزارش داد: بعد از شهرت فیلیپا میدلتون در مراسم عروسی سلطنتی مسئولین این شرکت فیلمسازی آمریکایی فرصت را غنیمت شمردند تا بلکه بتواند از شهرت این دختر جوان برای فروش فیلمهای غیر اخلاقی بهره ببرند.

گفتنی است این شرکت تا به حال به زنان مشهور زیادی پیشنهاد بازی در فیلمهای غیر اخلاقی در مقابل میلیونها دلار داده است.

برای مثال استیون هیرش در سال 2009 به خانم نادیا سلیمان مادری که به دلیل به دنیا آوردن 8 قلوهای معروفش شهرت جهانی گرفت پیشنهاد یک میلیون دلار برای بازی در فیلم غیر اخلاقی داد که با مخالفت این زن مواجه شد.

بر اساس این گزارش رئیس این شرکت آمریکایی حتی به برادر کیت میدلتون نیز پیشنهاد داده تا یک فیلم غیر اخلاقی بازی کند و یک میلیون دلار بگیرد.

نکته عجیب در این گزارش این است که فیلیپا تا کنون مخالف خود را با این پیشنهاد اعلام نکرده است که به نظر می آید این پیشنهاد مورد رضایت وی واقع شده است. البته چندی پیش نیز تصاویر نیمه عریان این دختر جوان در انگلیس منتشر شد که نشان از روحیات وی برای بازی در چنین فیلمهایی را دارد.

تصاویر فیلیپا میدلتون در عروسی خاندان سلطنتی


Persianv.com At site





Persianv.com At site

 

گردآوری : پایگاه اینترنتی پرشین وی

رازهای ‌٣ بیوه بن‌لادن

به گفته پاکستانی‌ها، 15 تن دیگر از نزدیکان و افراد خانواده بن لادن نیز به همراه جوان‌ترین همسر وی "در محلی مطمئن" در این کشور تحت نظر هستند.
خبرگزاری ایسنا گزارش داد:

«جوانترین و آخرین زن بن‌لادن نزد سرویس‌های پاکستان زبان گشوده است و انتظار می‌رود با افشاگری‌های وی به همراه دو همسر دیگر رهبر القاعده نزد سرویس‌های پاکستانی، رازهای زیادی درباره بن لادن فاش شود؛ اقرارهایی که همچون طلا ارزشمند هستند.»

روزنامه فیگارو در گزارشی درباره زندگی خانوادگی اسامه بن لادن، رهبر القاعده به همراه سه همسرش که پس از مرگ وی در پاکستان بازداشت شده‌اند و نزد سرویس‌های اطلاعاتی این کشور هستند،‌ می‌نویسد:

«امل احمد عبد الفتاح‌، جوانترین همسر بن‌لادن، نزد بازجویان پاکستانی خود فاش ساخته است که بن لادن به همراه خانواده‌اش از پنج سال پیش در این کشور اقامت داشته‌اند.
ادامه مطلب ...

سردار، این نوع ارشاد کردن گزک دست همانانی می دهد که...

با وجود تأکیدهای فراوان مبنی بر عدم برخوردهای سلبی در امر حجاب و عفاف و البته تأکید فرماندهان ناجا در این باره، متأسفانه برخورد زننده یکی از گشت های ارشاد در ورودی نمایشگاه کتاب، صحنه تأسف باری پدید آورد.

به گزارش «تابناک»، عصر روز سه شنبه، بیستم اردیبهشت، حوالی ساعت 18.30 نزدیک به در خروجی مقابل خیابان مفتح یگان گشت ارشاد با پلاک 47769 ضمن برخوردی کاملا شخصی، نه تنها در مأموریت محوله خود موفق نبود، بلکه تصویری بسیار بد در ذهن مردم و البته فرد خاطی باقی گذاشت.

داستان از این قرار بود که دو دختر در حال خروج از نمایشگاه، با تذکر دو تن از خانم های گشت ارشاد فوق روبه رو می شوند؛ یکی از این دخترها مانتویی معمولی با فرم سارافون بر تن داشت. مأمور گشت ارشاد با لحنی بسیار بد و زننده دختر را از دوستش جدا کرد و به داخل ماشین هل داد!

دختر که ظاهری معمولی داشت و تنها مانتویش، باعث برخورد پلیس شده بود، با التماس های پی در پی، شیشه ون گشت ارشاد را باز می کرد؛ اما دو مامور زن بسیار بداخلاق این گشت با برخوردی سلبی او را تشر می زدند و شیشه را می بستند و...

گفتنی است، وضعیت حجاب در درون نمایشگاه به قدری آزار دهنده است که واکنش بسیاری از مردم را هم در پی داشته، ولی آیا مسئولیت گشت های ارشاد، تنها در ورودی ها و خروجی ها آن هم به شکل بالاست؟ آیا سیگار کشیدن دسته جمعی دختران در ورودی سالن های اصلی شبستان نمایشگاه، مشکلی ندارد؟ آیا شال های توری نیمه روی سر برخی از بازدیدکنندگان و مانتوهای زننده با رفتارهای زننده تر، نیازمند برخورد نیست؛ اما مانتوی تولید شده و مصرف شده در همین کشور، نیازمند برخورد سلبی است؟

به راستی، چرا بلد نیستیم راه را آنگونه که صلاح است و به نتیجه درست می رسد، پشت سر گذاریم؟

حال با وجود اینکه بارها از سوی بزرگان و همچنین رسانه ها یادآوری شده است که مأمورین آموزش دیده به این امر مهم گمارده شوند تا نتیجه عکس گرفته نشده و گزک دست برخی که از اساس با کنترل های اجتماعی از این نوع مخالفند داده نشود، پرسش اساسی این است که چرا باید برخی مأموران گشت ارشاد، با لج بازی و برخوردهای تند و بی مبنا، به جای اینکه عامل «ارشاد» باشند، شده اند مولد ذهنیت هایی علیه نظام و اسلام عزیز؟


منبع:

تابناک