پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

فروش دامنه پرشین هالیدی

با سلام
دامنه پرشین هالیدی دات آی آر به فروش میرسد .
با ما تماس بگیرید
09378324319
mrl590@gmail.com
www.persianholiday.ir

قاتلان روح الله داداشی همچنان متواری

قاتلان روح الله داداشی همچنان متواری:


روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شنبه شب و در جریان یک درگیری خونین به قتل رسید.


روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شب گذشته به دنبال درگیری خونین و اصابت ضربات چاقو به بدنش به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی حدود ساعت ۳ بامداد فوت کرد.


ماموران کلانتری ۳۹ گلشهر در ساعت ۱۱:۴۵ شنبه شب از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند.

ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است.

ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی‌ترین مردان ایران به نام «روح‌الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه در منطقه ۴۵ متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند.

در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است.

براساس این گزارش مراسم تشییع پیکر روح الله داداشی ساعت ۹ صبح روز دوشنبه -فردا- از مقابل درب منزل وی برگزار می‌شود.


منبع:جهان نیوز

سریالی که جایگزین مختارنامه می‌شود

سریالی که جایگزین مختارنامه می‌شود:


«مهدی فرجی» در گفت وگو با فارس، درباره سریال انتخابی شبکه اول سیما پس از «مختارنامه» گفت: در حال حاضر چند گزینه وجود دارد که در حال بررسی و ارزیابی آنها هستیم.

وی ادامه داد: با پایان پخش سریال «مختارنامه» ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و ما در این مدت زمان سریال مناسبتی شبکه را پخش خواهیم کرد، برای جایگزین سریال «مختارنامه» نیز فعلا اصلی‌ترین گزینه ما مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» با محوریت زندگی شهید بابایی است.
قرجی اظهار داشت: در مقطعی که پخش سریال آغاز می شود، ما نزدیک به سالگرد شهادت شهید بابایی و هفته دفاع مقدس هستیم، به همین دلیل فرصت زمانی مناسبی است که این سریال را به روی آنتن ببریم.
وی درباره اخباری که پیش از این مبنی بر پخش سریال «کلاه پهلوی» بعد از «مختارنامه» منتشر شده نیز تصریح کرد: پخش سریال «کلاه پهلوی» نیز همچنان در دستور کار ما قرار دارد. البته با یک فاصله چند ماهه. در حقیقت سریال شوق پرواز روزهای جمعه و به جای «مختارنامه» روی آنتن می‌رود و حدود چند ماه بعد، پخش سریال «کلاه پهلوی» آغاز خواهد شد که این سریال در یک روز دیگر به جز جمعه‌ها پخش می‌شود.
مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» به همت مؤسسه فرهنگی هنری شاهد در ۲۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه یک سیما ساخته می‌شود.
فرهاد توحیدی، مهدی محمدنژادیان و حسین تراب‌نژاد فیلمنامه اثر را بر پایه زندگی واقعی شهید عباس بابایی نوشته‌اند.
در مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» بازیگرانی نظیر شهاب حسینی، کوروش تهامی، افسانه بایگان، ستاره اسکندری، محسن افشانی،‌ الهام حمیدی و ... ایفای نقش می‌کنند.

از عوامل این پروژه می‌توان به طراح صحنه: اصغر نجات امینی، طراح گریم:سعید ملکان، برنامه‌ریز:برزو نیک‌نژاد، مدیر تولید:مجید بابایی، برنامه‌ریز: سعید مترصد، طراح صحنه و لباس: اصغر نژادیان و فیلمبردار:حسن پویا اشاره کرد.


منبع:جهان نیوز

‫دلنوشته مهران مدیری برای خسرو شکیبایی‬

‫دلنوشته مهران مدیری برای خسرو شکیبایی‬:


مهران مدیری در چلچراغ نوشت: روزی که او را شناختم و از اولین باری که او را دیدم، حالش خوب نبود. اصلا هیچ وقت حالش خوب نبود. منظورم بدحالی جسمانی اش نیست. احساس خوشبختی دورنی نداشت. از آن آدمهای غمگینی بود که ذاتا اندوه را در خود داشت. این در صدایش بود. در لحن گفتارش بود، در چشمانش بود و در حرکت دستانش . شاید با همین اندوه درون، احساس شادی داشت و با همین دلمشغولی ها درون ، خودش را زنده نگه می داشت.


دوست داشت تنها باشد. دوست داشت خلوت باشد . دیگران را به خود راه نمی داد . هرگز نفهمیدم چه چیزی خوشحالش می کند و چه زمانی حالش خوب است.

برای بازی در پاورچین به او تلفن زدم. رفته خانه اش و نشستم به درد دل. در همه جای خانه بود. مجسمه اش ، عکس هایش ، نقاشی هایی که ازچهره او کشیده بودند .و نقطه درخشان کارنامه اش ، هامون . همه جا پر از او بود و او غمگین ، مثل کودکی بود که توسط خداوند تنبیه شده باشد . یک بغض نهفته در گلویش بود و نمی دانم چرا .

گفت که می آید و در پاورچین بازی می کند . فردا به محل فیلمبرداری ما آمد وحرف زدیم . می دانستم که نمی آید . حوصله نداشت . حقیقت را نمی گفت که دل من نشکند . حوصله نداشت و رفت. نزدیک در خروجی برگشت ، مرا بوسید و گفت : " من همیشه یک بازی به تو بدهکارم. و رفت، برای همیشه رفت."

روزی که برای خاکسپاری رفتم ، و هزاران نفر آمده بودند تا این پیکر غمگین را به خاک بسپارند و مردم فراوانی که دوستش داشتند و می گریستند . و مردم فراوان دیگری که آمده بودن با هنرمندان مورد علاقه شان عکس بگیرند و عده فراوان هنرمندانی که سعی داشتند به دیگران بفهمانند که ما بیشتر از شما با ایشان دوست بودیم ، در این هییاهوی عظیم ، آخرین جمله او را دوباره شنیدم که می گفت : "من همیشه یک بازی به تو بدهکارم ... مطمئنم در بهشت ، روزی با او کار خواهم کرد . احتمالا در یک تئاتر مشترک که انجا دیگر حوصله دارد ، حالش خوب است و غمگین نیست .



منبع:جهان نیوز