پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

اتهام بازداشت شدگان مراسم تشییع حجازی

دادستان تهران گفت: افرادی که در مراسم تشییع و خاکسپاری ناصر حجازی دستگیر شده اند به لحاظ شرکت در این مراسم نبود بلکه عده محدودی به اتهام اخلال در نظم دستگیر شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادگاه و دادسرای انقلاب در جمع خبرنگاران افزود: در مراسم تشییع و خاکسپاری ناصرحجازی دروازه بان اسبق تیم ملی ،پلیس عده ای را به اتهام اخلال در نظم عمومی و شعارهای نامناسبی که داده بودند دستگیر کرد که به غیر از شش نفر بقیه آزاد شدند.

چرا تصویر علی دایی پخش نشد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار برابر سپاهان حاضر به انجام مصاحبه با دوربین برنامه 90 نشد.

به گزارش مهر: در حالی که پرسپولیسی ها از پیروزی برابر سپاهان خوشحال بودند، علی دایی هم یکی از مردان خوشحال یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی بود اما در پایان این دیدار حاضر به گفتگو با دوربین برنامه نود نشد.

گزارشگر نود در شرایطی که قصد مصاحبه با سرمربی پرسپولیس را داشت از وی خواست یقه پیراهنش را ببندد که این درخواست با مخالفت علی دایی مواجه شد و اصرار گزارشگر هم بی ثمر بود و سرمربی سرخ ها بدون انجام مصاحبه رفت.

در پایان این دیدار پرحاشیه جواد کاظمیان بازیکن پیشین پرسپولیس که عضو تیم سپاهان است به سمت تماشاگران پرسپولیس رفت و پیراهن این تیم را بوسید و مورد تشویق قرار گرفت.

عکس / حجازی بالاخره به منچستر رسید

ایرانیان حاضر در ورزشگاه ویمبلی(در فینال لیگ قهرمانان اروپا)ناصر حجازی را فراموش نکردند.


منبع : خبر ورزشی

افشاگری مدیرعامل سابق درباره قاچاق سیگار

ابطحی با بیان اینکه میزبان و شرکت انتظار ایرانیان پیگیری‌های زیادی را برای انعقاد قرارداد با شرکت فیلیپ موریس و واردات سیگار مارلبرو داشته‌اند، گفت: یک گروه منفعت طلب دنبال این بودند که مجوز مربوط به این کار را دریافت کنند و مارلبرو را رسماً به کشور وارد کنند.
مدیرعامل سابق شرکت دخانیات با تشریح فشارهای موجود از سوی برخی جریان‌ها برای معامله با شرکت صهیونیستی فیلیپ موریس و حمایت از العقیلی گفت: فردی به‎نام میزبان و شرکت انتظار ایرانیان درخواست‌هایی را برای واردات سیگار مارلبورو داشتند که با آن مخالفت کردم و در نهایت از شرکت دخانیات کنار رفتم.

سید محمود ابطحی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه مراجع نظارتی و دستگاه‌های اطلاعاتی کشور اعلام کرده بودند که شرکت فیلیپ موریس ماهیت صهیونیستی دارد، ما با معامله با این شرکت و واردات رسمی سیگار مارلبورو مخالفت کردیم که این مسئله به مذاق برخی خوش نیامد و در نهایت از مدیریت شرکت دخانیات کناره‌گیری کردم.
ادامه مطلب ...