پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

جاسبی گفت:"موظف به پاسخگویی نیستم "

در حاشیه جلسه رئیس دانشگاه آزاد با دانشگاهیان بروجرد/
جاسبی در واکنش به دانشجویان: "موظف به پاسخگویی نیستم "

خبرگزاری فارس: عبدالله جعفرعلی جاسبی از روز گذشته در دانشگاه آزاد واحد بروجرد حضور پیدا کرده است که ضمن کنسل شدن امتحانات پایان ترم این دانشگاه، رئیس دانشگاه آزاد در جلسه‌ای از پاسخ‌گویی به دانشجویان سر باز زد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالله جعفر‌علی جاسبی رئیس دانشگاه آزاد از روز گذشته چهارشنبه یک تیر برای افتتاح چند پروژه عمرانی به دانشگاه آزاد واحد بروجرد عزیمت کرده است که سفر دو روزه جاسبی به این شهر تاکنون حاشیه‌های بسیاری در پی داشته و جو دانشگاه آزاد بروجرد را ملتهب کرده است.

دانشگاه آزاد بروجرد همان‌طور که در سایت خود نیز درج کرده است کلیه امتحانات روز پنجشنبه 2 تیر این دانشگاه را به روز چهارشنبه 15 تیر و در همان ساعت مقرر تغییر داده تا حضور جاسبی در این دانشگاه با فراق بال انجام شود.


روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها خبر مربوط به لغو امتحانات دانشگاه آزاد واحد بروجرد به دلیل حضور جاسبی در این دانشگاه را منتشر کرد که امروز احمد سیف رئیس دانشگاه آزاد واحد بروجرد این خبر را تکذیب کرد اما جالب این است که هنوز سایت این دانشگاه موکول شدن امتحانات امروز را در صفحه خود دارد و هنوز حذف نکرده است.

پیش از این دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بروجرد از مسئولان این دانشگاه درخواست کرده بودند تا به دلیل حضور در مراسم معنوی اعتکاف یکی از امتحانات در روز شنبه هفته گذشته را به روز دیگری موکول کنند که مسئولان دانشگاه مخالفت کردند اما با حضور جاسبی در این دانشگاه امتحانات این دانشگاه به راحتی به روز دیگری موکول شد.

صبح امروز اعضای هیئت علمی، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بروجرد به صورت گزینشی با عبدالله جعفرعلی جاسبی جلسه‌ای داشتند که این جلسه با حاشیه‌های ویژه‌ای همراه بود.

یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در تشریح حاشیه‌های این جلسه گفت: در این جلسه حدود 500 نفر از دانشگاهیان دانشگاه آزاد بروجرد حضور داشتند و رئیس دانشگاه آزاد به سخنرانی پرداخت که یکی از دانشجویان با برخاستن از جای خود اعلام داشت که از جاسبی سؤالی دارد اما رئیس دانشگاه آزاد با برخوردی تحکم‌آمیز به این دانشجو تأکید کرد که بر جای خود بنشیند.

پس از اتمام سخنرانی جاسبی، جمعی از دانشجویان به رئیس دانشگاه آزاد اعلام کردند که از وی سؤالی دارند که در نهایت جاسبی مجبور شد نماینده این دانشجویان را به روی سن دعوت کند و پس از آن جاسبی اعلام کرد که این سؤالات نباید در میان حاضران مطرح نشود و وی را به گوشه‌ای از سن برد اما نماینده این دانشجویان تأکید داشت که باید سؤال وی در میان حاضران مطرح و جاسبی به آن پاسخ دهد که جاسبی نیز اعلام کرد "بنده موظف به پاسخ‌گویی شما نیستیم " و در نهایت این دانشجو در اعتراض به این اقدام جاسبی سؤال خود را مطرح نکرد.

این دانشجو در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در فرصت‌های مختلف دانشجویان را به حضور می‌پذیرند و دانشجویان می‌توانند آزادانه به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند اما رئیس دانشگاه آزاد خود را موظف به پاسخ‌گویی به دانشجویان نمی‌بیند و محافظان وی بدترین برخورد را با دانشجویانی که قصد داشتند از جاسبی سؤال کنند، روا داشتند.

دانشجوی دانشگاه آزاد واحد بروجرد تأکید کرد: از هنگامی که رئیس دانشگاه آزاد وارد دانشگاه ما شده است التهاباتی در این دانشگاه ایجاد شده و نه تنها امتحانات دانشجویان با مشکل و وقفه‌هایی مواجه شده بلکه در میان دانشجویان این ناراحتی پیش آمده که رئیس دانشگاه آزاد از پاسخ‌گویی به دانشجویان سرباز می‌زند.

براساس این گزارش، قرار است عبدالله جعفرعلی جاسبی بعدازظهر امروز پنجشنبه در دانشگاه آزاد واحد درود نیز حضور پیدا کند و چند پروژه عمرانی را در این دانشگاه افتتاح کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد