پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

نارضایتی شرکت‌ها از خداحافظی زودهنگام با فایرفاکس 4

نارضایتی شرکت‌ها از خداحافظی زودهنگام با فایرفاکس 4

خبرگزاری فارس: عرضه زودهنگام فایرفاکس 5 که باعث شده شرکتهای زیادی مجبور شوند استفاده از فایرفاکس 4 را کنار بگذارند باعث ناراحتی و اعتراض بسیاری از آنها شده است.


به گزارش فارس به نقل از کامپیوترورلد، برخی از مدیران شرکت های آی‌تی می گویند که تصمیم بنیاد موزیلا برای عرضه نسخه تازه ای از فایرفاکس در فواصل زمانی شش هفته‌ای اقدامی نادرست است و این برنامه موزیلا تصمیمی سریع و شاید ناپخته باشد.
بنیاد موزیلا بهار امسال تصمیم گرفت به دلایل امنیتی فایرفاکس 4 را هر چه سریعتر بازنشسته کند و نسخه 5 این مرورگر را عرضه کند. طی چند روز اخیر این به روزرسانی به طور خودکار انجام شده و فایرفاکس 4 جای خود را به فایرفاکس 5 داده، اقدامی که بسیاری از کاربران از آ ن راضی نیستند.
جان والیکی یکی از مدیران آی بی ام این تصمیم موزیلا را ضربه ای محکم به شرکت ها توصیف کرده و می گوید آنها نمی توانند به این سرعت خود را با مرورگرهای تازه سازگار کرده و کارکنان خود را با این تغییرات سازگار کنند.
یک مشکل جدی دیگر آن است که بسیاری از شرکت ها بر روی مرورگر فایرفاکس از افزونه های جانبی برای پیشبرد امورشان استفاده می کنند که با این اقدام موزیلا بسیاری از این افزونه ها از کار افتاده یا از دسترس خارج می شوند و شرکت ها باید چند هفته ای منتشر عرضه نسخه تازه آنها بمانند. اما چند هفته بعد موزیلا دوباره فایرفاکس را به روز کرده و مشکل از نو آغاز می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد