پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

فشنگچی: کاری به دایی نداریم،‌ ما سرباز پرسپولیس هستیم

فشنگچی: کاری به دایی نداریم،‌ ما سرباز پرسپولیس هستیم:


هافبک تیم فوتبال پرسپولیس  درباره جلسه روز پنجشنبه این باشگاه که با حضور حبیب کاشانی و حمید استیلی و چند تن از بازیکنان برگزار شد، اظهار کرد: جلسه خوبی بود، استیلی کمی برای ما صحبت کرد، امیدواریم که در روزهای باقیمانده بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم و حضوری پر قدرت در فصل بعد داشته باشیم.

 فشنگچی ادامه داد: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم بهتر از فصل گذشته بازی کنم، هر چند که در فصل قبل هم به نظر خودم عملکرد خوبی داشتم.

 وی همچنین درباره جدایی علی دایی از پرسپولیس گفت: ما کاری نداریم که چه کسی از پرسپولیس رفته و چه کسی به پرسپولیس آمده، ما سرباز پرسپولیس هستیم و با باشگاه قرارداد داریم، حالا هم که استیلی آمده باید با او کار کنیم و امیدوارم با استیلی موفق شویم.

 فشنگچی اضافه کرد: من تجربه کار کردن با استیلی را ندارم اما می‌دانم که تیمهایش همیشه خوب بازی می‌کنند.

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه پرسپولیس از سایر تیمها عقب نیست، گفت: فصل نقل و انتقالات تازه شروع شده و هنوز زمان زیادی برای به خدمت گرفتن بازیکنان خوب داریم.



منبع:ورزش3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد