پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

پرشین هالیدی

بزرگترین سایت سرگرمی ایرانیان

همجنس‌گرایان در نیویورک آزادتر شدند

 همجنس‌گرایان در نیویورک آزادتر شدند

قانون آزادی ازدواج همجنس‌گرایان در کنگره نیویورک به تصویب رسید.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آمریکایی "یونایتدپرس‌اینترنشنال "، مجلس سنای ایالت "نیویورک " اواخر روز گذشته لایحه قانونی کردن ازدواج همجنسگرایان را در این ایالت تصویب کرد.

این لایحه با ۳۳ رای موافق در مقابل ۲۹ رای مخالف به تصویب رسید.

خبر تصویب این لایحه در سنای نیویورک در شرایطی گزارش می‌شود که مجلس نمایندگان نیویورک این قانون را در ماه مه سال جاری با ۸۹ رای موافق و ۵۲ رای مخالف، تصویب کرد.

چند تن از قانونگذارانی که در سال ۲۰۰۷ میلادی قانونی مشابه قانون فعلی را نپذیرفته بودند، این بار به قانون ازدواج همجنس‌گرایان رای مثبت دادند.


"آندرو کوئومو "، فرماندار ایالت نیویورک از این قانون حمایت کرده و اعلام کرده است که در صورتی که قانونگذاران ایالت این قانون را تصویب کنند، او نیز آن را امضا خواهد کرد.

به محض امضای این قانون از سوی فرماندار نیویورک، این ایالت یکی از بزرگترین ایالت‌های خواهد شد که مجوز ازدواج همجنس‌گرایان را صادر کرده است.

این در حالیست که ۵ روز پیش و همزمان با اینکه قانون آزادی ازدواج همجنس‌بازان در کنگره ایالت نیویورک در حال بررسی بود، صدها نفر از مخالفان این قانون در شهر آلبانی این ایالت تظاهرات کردند.

به این ترتیب نیویروک هم به جمع پنج ایالت "ماساچوست "، "کانتیکات "، "آیووا "، "ورمونت " و "نیوهمشایر " و ناحیه کلمبیا پیوست که به ازدواج همجنس گرایان مجوز داده‌اند.

انتظار می‌رود با تصویب قانون آزادی ازدواج همجنس‌گرایان در ایالت نیویورک که یکی از پرجمعیت‌ترین ایالات آمریکا به حساب می‌آید، راه برای ترویج این قانون در سراسر آمریکا هموارتر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد